Nowe komentarze

AZS UŚ wygrywa w Gdańsku
Short, sweet, to the point, FRExaeE-ctly(...)

Wyniki 4. kolejki Ekstraklasy
Damn, I wish I could think of sotimheng (...)

"Mecz"
Fell out of bed feeling down. This has b(...)

I liga - aktualna sytuacja w obu grupach
Whoa, things just got a whole lot eaiesr(...)

Kolejny pościg Wisły (VIDEO)
That's not even 10 mitneus well spent!(...)

UEFA Futsal Euro 2014 - 1/2 finału WYNIKI
A piece of erdtouiin unlike any other!(...)

Rozpoczęło się zgrupowanie Akademickiej Reprezentacji Polski
A bit susirpred it seems to simple and y(...)

Liga Typerów
Well done to think of sotmiheng like tha(...)

Ekstraklasa 2011/12
Informacje
Partnerzy

M40


centrumpakowania


futsal tactics, futsal tactic


Oficjalna strona "Przeglądu Sportowego"


materiały reklamowe


Shenti


wiecej...

Użytkownicy
GŁOS Z TRYBUN: Czyżby błąd?
GŁOS Z TRYBUN: Czyżby błąd?Nie milkną echa meczu na szczycie w Katowicach. Budzący wiele kontrowersji fakt anulowania kartki Krawczykowi dopełniony poważnym błędem sędziego w trakcie spotkania. Oto kolejny materiał nadesłany od jednego z naszych użytkowników.

Przeanalizujmy sytuację, w której Janovsky otrzymał drugą żółtą, a w konsekwencji czerwoną kartkę (Sytuacja widoczna jest częściowo w skrócie meczu na ComTv, aby go zobaczyć KLIKNIJ TUTAJ - dop. redakcja). W posiadaniu piłki są gracze Novej,a cała drużyna Hurtapu przygotowana do obrony znajduje się na własnej połowie, zmianę przeprowadzają katowiczanie. Janovsky ma zmienić Nawrata, jednak Czecha ponoszą emocje i wbiega na parkiet, jeszcze przed zejściem bramkarza Novej z boiska. Przez moment na boisku znajduje się sześciu graczy drużyny gospodarzy. Nie umyka to uwadze arbitrów, pan Baryczkowski odgwizduje rzut wolny pośredni dla drużyny Hurtapu oraz pokazuje żółtą kartkę Janovskiemu, a w konsekwencji czerwoną . Do tej pory wszystko przebiega zgodnie z przepisami ale ...:


"Jeżeli podczas przeprowadzania zmiany, zawodnik rezerwowy wejdzie na pole gry zanim zawodnik schodzący je opuści :

- gra winna być przerwana,

- zawodnik schodzący powinien opuścić boisko,

- zawodnik wchodzący zostaje napomniany (żółta kartka) i nakazuje mu się opuszczenie boiska aby procedura wymiany została zachowana

- grę wznawia się rzutem wolnym pośrednim przyznanym drużynie przeciwnej z miejsca gdzie była piłka w chwili przerwania gry."




Od tego momentu drużyna z Katowic gra przez dwie minuty w osłabienu, ale według przepisów gry w futsal Janovski w chwili wejścia na boisko (jeszcze przed zejściem Nawrata ) jest zawodnikiem REZERWOWYM, czyli czerwoną kartkę otrzymuje jako zawodnik rezerwowy. Co powinien zrobić arbiter tego spotkania? Po odgwizdaniu rzutu wolnego pośredniego i pokazaniu żółtej kartki Janovskiemu nakazać kontynuowanie gry pięciu na pięciu.



Tak, więc jest to ewidentny błąd sędziego i nawet jeśli to nie jest wypaczenie wyniku spotkania (drużyna Novej nie straciła bramki grając w osłabieniu) to z całą pewnością ta decyzja wpłynęła na dalszy przebieg spotkania (Janovsky musiał opuścić boisko na 3,5 minuty przed końcem spotkania). Co na to Szanowny Wydział Futsalu?



                                                                                                                                                                                                            Napisał: kato








Przekaż wiadomość znajomym:

Powrót

Komentarze:

Treść komentarza:


Autor komentarza:


Obrazek nie do odczytania? Zmień obrazek.

Tekst obrazka:

Redakcja 40minut.pl nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy. Jednocześnie portal zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, treści obraźliwe w stosunku do innych komentujących, osób trzecich, klubów lub instytucji itp. W przypadku notorycznego łamania zasad, zastrzegamy sobie prawo do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całych sieci.

Zaloguj się aby bezpośrednio podpisywać komentarze.

Komentarze [65]
4 sędziów i żaden nie zna przepisów ręce opadają
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~sędzia
04-05-2010, 23:28

Ja wszystko rozumiem tylko w tekście powyżej wyraźnie podana jest kolejność. Najpierw schodzący schodzi potem jest kartka. Tak przynajmniej pisze w tekście.
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~Krzysiek
30-04-2010, 20:35

Może jeszcze bardziej obrazowo rezerwowi mają oznaczniki, żeby było wiadomo ze są rezerwowi. Ten koleś w oznaczniku musi patrzeć co się dzieje i nie może wejść za szybko bo zawsze to będzie jego wina !!!! a nie schodzącego. Jeżeli byłoby odwrotnie to kartkę dostałby kolega bez oznacznika czyli zawodnik schodzący. Mam nadzieję, że jest to logiczne i zrozumiałe.
40minutuję To
  (0)

Dodał:
30-04-2010, 18:51

Krzysiu :), zawodnicy źle przeprowadzili zmianę, interweniuje sędzia - do tego momentu łapiesz? Zawodnik, który zawalił zostaje ukarany, a procedura zmiany musi być powtórzona, czyli ten, który pierwotnie miał zejść - schodzi, a ten, który ma wejść, wraca za linię i jeszcze raz wchodzi. Ale dopóki przepisowo nie znajdzie się na polu gry jest tylko rezerwowym.
40minutuję To
  (0)

Dodał:
30-04-2010, 18:33

Nie niereformowalny, tylko czytam i za groma nie idzie tego zrozumieć tak jak Wy to rozumiecie. Widocznie sędziowie interpretują tak samo jak ja. Co na to komisja? Bo skoro to błąd sędziów to przynajmniej Komisja powinna to potwierdzić
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~Krzysiek
30-04-2010, 17:37

krzysiek ty jestes niereformowalny,
40minutuję To
  (0)

Dodał:
30-04-2010, 17:00

Ale wcześniej jak drut pisze, że najpierw schodzący musi opuścić boisko! Więc już nie jest rezerwowym!
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~Krzysiek
30-04-2010, 16:18

może sędziowie i popełnili błąd ale jakie to ma teraz znaczenie
40minutuję To
  (0)

Dodał:
30-04-2010, 13:50

Sytuacja ze złą zmianą jest prosta szósty zawodnik z ławki wchodzi na boisko i dostaje kartkę ale nadal jest rezerwowym. Taka sytuacja często ma miejsce przy zmianach zawodników ale podobnie byłoby gdyby szósty zawodnik wbiegł na boisko ot tak żeby poprzeszkadzać przeciwnikom.
40minutuję To
  (0)

Dodał:
30-04-2010, 10:20

"zawodnik wchodzący zostaje napomniany (żółta kartka) i nakazuje mu się opuszczenie boiska aby procedura wymiany została zachowana" - tu jest napisane :). Skoro zmiana została dokonana nieprawidłowo, tzn., że ciągle jest tylko rezerwowym. Musi grzecznie wrócić za linię i wejść dopiero, kiedy zawodnik zmieniany zdąży opuścić boisko.
40minutuję To
  (0)

Dodał:
30-04-2010, 10:10

Gdzie pisze, że nadal jest rezerwowym? Powyżej wyraźnie pisze, że: - gra winna być przerwana, - zawodnik schodzący powinien opuścić boisko, (CZYLI JUŻ NIE JEST REZERWOWYM!) - zawodnik wchodzący zostaje napomniany i wszystko gra
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~Krzysiek
30-04-2010, 09:45

Chłopie weź się ogarnij, taka jest interpretacja przepisów, zawodnik wchodzący z ławki, który za szybko wbiegł na boisko nadal jest zawodnikiem rezerwowym. To tak jakby dostał czerwień siedząc na ławce. Stąd drużyna gra bez osłabienia. czytanie ze zrozumieniem
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~kolo
30-04-2010, 09:20

Krzysiek, nie szukaj gdzie jest napisane, że "nie powinna grać w osłabieniu" tylko podaj mi przepis, który mówi, że jak zawodnik rezerwowy dostanie "czerwo", to któryś z chłopaków z boiska ma się zgłosić na ochotnika i zejść na 2 min.
40minutuję To
  (0)

Dodał:
30-04-2010, 09:20

No czytam i za diabła nie wiem o co Wam chodzi. Poniżej przedstawiłem jak ja to rozumiem. Jeśli źle wyprowadź mnie z błędu. Do tej pory nikt merytorycznie tego mi nie wytłumaczył.
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~Krzysiek
30-04-2010, 08:26

Krzysiek, przeczytaj dokładnie od nowa cały artykuł, potem to przemyśl, potem jeszcze raz przeczytaj i dopiero wtedy komentuj...
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~fx
29-04-2010, 22:17

No jak to nie powinna? Czerwona kartka. Gdzie jest w przepisach napisane, że nie powinna grać w osłabieniu?
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~Krzysiek
29-04-2010, 19:20

drodzy panowie kibice, czerwona kartka jest bezapelacyjna, błędem jest to, że Nova grała w osłabieniu a nie powinna, a to czy wykorzystała stworzone sytuacje czy nie to jest juz inna bajka.
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~jairzinho
29-04-2010, 17:05

Nova ma wielu kibiców, a co tobie nikt nie kibicuje?
40minutuję To
  (0)

Dodał:
29-04-2010, 16:46

Tak kolego masz rację wymiany, ale tam jest zakładana żółta kartka więc wtedy jest wymiana. Druga żółta a w konsekwencji czerwona to jest good bye do szatni i to jest nadrzędny przepis.
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~Krzysiek
29-04-2010, 15:26

Ty nie rozumiesz, bo to oznaczałoby, że każdorazowo przy nieprawidłowo dokonanej zmianie, drużyna gra w osłabieniu, a tak przecież nie jest. Nie ma mowy o wyjściu do szatni, tylko powrocie za linię "by procedura wymiany została zachowana". WYMIANY, nie kary.
40minutuję To
  (0)

Dodał:
29-04-2010, 14:53

Czy Wy umiecie czytać ze zrozumieniem? Przeanalizujmy wg. napisanych wyżej przepisów. Wchodzi za szybko jeden z zawodników, jest 6 na boju, sędziowie gwiżdżą i wg. przepisów: - gra winna być przerwana - zawodnik schodzący powinien opuścić boisko (czyli schodzi i na boisku jest już tylko 5) - wchodzący zostaje napomniany i schodzi do szatni i na boisku zostaje 4 czy ja nie rozumiem czy Wy nie rozumiecie??
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~Krzysiek
29-04-2010, 14:30

To Nova ma jakichś kibiców, hehe ;). Pozdrawiam serdecznie. Zawodnicy są rozliczani ze swoich błędów, to sędziowie też powinni, prawda? Może też dać im czasem trochę wolnego na nadrobienie zaległości w edukacji?
40minutuję To
  (0)

Dodał:
29-04-2010, 14:24

wiesz akurat tak się składa, że jestem kibicem Novej i mi to nie pasuje, ale uważam, że nie ma co zwalać winy na sędziów i cofniętej kartki Krawczyka, bo gdyby Nova wykorzystała połowę swoich sytuacji dziś nie byłoby tej dyskusji...
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~lol
29-04-2010, 14:08

Słusznie, bo Tobie lol tak pasuje, tak? Kartki Krawczyka też nie trzeba było roztrząsać? Po co komisja się za nią brała po fakcie, no nie?
40minutuję To
  (0)

Dodał:
29-04-2010, 12:11

fachowcy sędziowie postąpili słusznie i już dziś nie ma co tego roztrząsać
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~lol
29-04-2010, 11:45

Niektórych ta sytuacja przerasta, kompletnie nie rozumieją podstawy protestu. Ale co się dziwić, że jakiś przeciętny widz nie ogarnia, skoro dla fachowców sędziów też była za trudna.
40minutuję To
  (0)

Dodał:
29-04-2010, 10:25

każdy inny zawodnik bez wzgledu na klub bedąc w takiej sytuacji zostałby ukarany, nie ma co tego roztrzasać, wygrał w tym dniu zespół, który miał lepszą skuteczność, Nova oddała bardzo dużo strzałów ale zawiodła skuteczność i to jest podstawową i najważniejszą przyczyna takiego wyniku meczu w Katowicach, żaden sędzia nie miał z tym nic wspólnego, wystarczy zobaczyc ile katowiczanie zmarnowali okazji na podwyższenie wyniku...
40minutuję To
  (0)

Dodał:
29-04-2010, 09:49

czcze gadanie a i tak nic to nie da
40minutuję To
  (0)

Dodał:
29-04-2010, 08:13

""no właśnie nie jest to błąd sędziego, bo jeśli zawodnik jest już na boisku to znaczy, że nie jest już rezerwowym, fakt jest taki, że na boisku było tych zawodników 6-ciu a ten, który wszedł na boisko dostał żółtą kartkę jego problem, że wcześniej już jedną dostał, jak sie popełnia takie błędy to trzeba dziękować tylko sobie, a nie zganiać znowu na sędziów, a może parkiet był śliski i zawodnik poślizgnął się przed linią i wjechał na boisko... ble ble ble czcze gadanie Nova szuka dziury w całym a prawda jest taka, że przegrali i z tym trzeba się już pogodzić."" - chłopie to ty jesteś w stanie zrozumieć co napisałeś ??!! Jeśli nawet przyjąć, tak jak Ty, że ten co wszedł jako szósty !! na boisko "miał pecha" przy kartce to czemu zostali we czterech ?!!To co - dwóch miało pecha ?? Zastanów się co piszesz...
40minutuję To
  (0)

Dodał:
29-04-2010, 00:11

Tak byś właśnie chciał, aby wszyscy szybko zapomnieli-chyba jesteś tym bardzo zainteresowany!
40minutuję To
  (0)

Dodał:
28-04-2010, 17:49

Jednym słowem z swieta futsalu jakim miał być ten mecz zrobiła sie parodia. Szkoda tylko ludzi którzy starają się tworzyć cos fajnego a przes ignorancje sedziów i niektórych działaczy tylko sie cofamy. brak słow
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~aspyr
28-04-2010, 17:05

czytam tak te bzdury co tutaj wypisujecie i już wiem dlaczego tak piszecie... otóż oskarża się Hurtap o jakieś przekręty a tymczasem pewnie pan Kaczyński ma już u siebie medale i puchar za zdobycie Mistrzostwa i tak sie do niego przyzwyczaił że nie chce go oddać :) hahaha to tłumaczy ogólne oburzenie i komentarze założę się że klepia go jego ludzie, którzy podsycaja awanturę z której i tak nic nie wyniknie i o której wszyscy szybko zapomną. Miłego dnia :)
40minutuję To
  (0)

Dodał:
28-04-2010, 14:43

mozecie sobie tutaj pisać ile chcecie i co chcecie a i tak nic to nie zmieni w sobotę jest kolejny mecz i trzeba czekać na rozstrzygnięcia tych spotkań
40minutuję To
  (0)

Dodał:
28-04-2010, 14:39

zapomniałem dodać, żebyś swoje przypuszczenia odstawił na bok bo to jakieś wyssane z palca pomówienia i zastanowił sie jaki wynik w Chorzowie byłby korzystny dla Hurtapu
40minutuję To
  (0)

Dodał:
28-04-2010, 14:38

kolego AFC FAN właśnie kibice Hurtapu liczą na wygraną Clearexu więc nie wiem o co to halo
40minutuję To
  (0)

Dodał:
28-04-2010, 14:36

Do "Kibic" przypuszczam, że Hurtapu, co ty za głupoty wypisujesz ? Akademia ma wygrac , bo Clearex się podłoży ? Już taki słaby chyba ten zespół AFC nie jest żeby musiał uciekać się do niesportowych zagrań. Ponadto jeżeli ktoś na tym forum podejrzewany jest o nieuczciwe zagrania to raczej Hurtap. Mógłbym napisać, że Hurtap na 100 % wygra z Rekordem bo pomogą mu sędziowie, związek a zawodnicy z Bielska-Białej zostaną przekupieni ale chyba nie o to chodzi.
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~AFC FAN
28-04-2010, 14:28

Żal pana Szymona Lizaka, bo jemu sie za to nieporozumienie dostanie ;/
40minutuję To
  (0)

Dodał:
28-04-2010, 14:23

Powinna nastąpić zmiana prezesa futsalu na kogoś kto zrobi tam porządek, i nie będzie żadnych układów
40minutuję To
  (0)

Dodał:
28-04-2010, 14:18

Jesli tak ma wygladac promocja futsalu w Polsce, przyciagniecie sponsorow i TV to dla mnie rewelka:) Nic tylko w ostatniej kolejce przekrecic Akademie i Hurtap,przypilnowac, by Nova wygrala w Szczecinie, a tym samym zdobyla mistrza. Teraz wystarczy wszem i wobec glosic jaki to piekny i nieprzewidywalny sport:)
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~sponsor
28-04-2010, 14:10

Moge postawic cały majatek na to ze akademia wygra z clearexem ... Mecz juz jest ustawiony!! Clearex nie nawidzi Hurtap i zrobi wszystko zeby nie zdobył Mistrzostwa
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~kibic
28-04-2010, 14:01

nikt tu nie placze, ze Janovsky dostal kartke, bo kartka byla jak najbardziej sluszna. Chodzi o to, ze nova przez 2min. nieslusznie grala w oslabieniu. Mam nadzieje , ze teraz wiesz juz o co tyle krzyku, a jesli nie to mi przykro
40minutuję To
  (0)

Dodał:
28-04-2010, 13:53

wszystkie komentarze obraźliwe będą usuwane, prosimy o trzymanie nerwów na wodzy
40minutuję To
  (0)

Dodał: Administrator
28-04-2010, 13:48

owszem,gdyby wykorzystala polowe tego co miala ten mecz, by wygrala i to wysoko, ale to nie jest usprawiedliwieniem pracy sedziow.Niezaleznie od ilosci sytuacji nisedziowie nie maja prawa byc stronniczy
40minutuję To
  (0)

Dodał:
28-04-2010, 13:30

przepisy przepisami ale był taki przypadek w Hurtapie, że Moskaliuk wszedł za szybko na boisko przy zmianie i też dostał kartkę i nikt jakoś z Hurtapu nie protestował potrafili przyjąć to na klatę a panienki z Novej nie mogą
40minutuję To
  (0)

Dodał:
28-04-2010, 13:29

ciekawe czy panu D.Krawczykowi anulowano juz kartke ktora dostal teraz na meczu:)
40minutuję To
  (0)

Dodał:
28-04-2010, 13:28

gdyby Nova wykorzystała wszystkie swoje sytuacje bramkowe nie byłoby dzisiaj tematu, bo by wygrali i sędziowie byliby świetni, ale nie wykorzystali i przegrali, no to na kogoś zwalić winę trzeba
40minutuję To
  (0)

Dodał:
28-04-2010, 13:27

Przepisy w tej kwestii są jasne i dotychczas prawidłowo stosowane wieć kolego pode mną zastanów sie co piszesz...
40minutuję To
  (0)

Dodał:
28-04-2010, 13:26

tak naprawdę jeśli zawodnicy wymieniają się na boisku to nie wiadomo czy ten co wszedł czy ten co schodzi jest rezerwowym, więc moim zdaniem kartka dana słusznie i gra w przewadze tez słuszna
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~lol
28-04-2010, 13:26

no właśnie nie jest to błąd sędziego, bo jeśli zawodnik jest już na boisku to znaczy, że nie jest już rezerwowym, fakt jest taki, że na boisku było tych zawodników 6-ciu a ten, który wszedł na boisko dostał żółtą kartkę jego problem, że wcześniej już jedną dostał, jak sie popełnia takie błędy to trzeba dziękować tylko sobie, a nie zganiać znowu na sędziów, a może parkiet był śliski i zawodnik poślizgnął się przed linią i wjechał na boisko... ble ble ble czcze gadanie Nova szuka dziury w całym a prawda jest taka, że przegrali i z tym trzeba się już pogodzić.
40minutuję To
  (0)

Dodał:
28-04-2010, 13:21

Sędziowie a zwłaszcza sędzia główny powinni ponieść konsekwencje, tak aby już nigdy żaden klub nie ucierpiał na ich niekompetencji
40minutuję To
  (0)

Dodał:
28-04-2010, 13:21

ciekawe czy panu D.Krawczykowi anulowano juz kartke ktora dostal teraz na meczu:)
40minutuję To
  (0)

Dodał:
28-04-2010, 13:17

Jesli Szymon Lizak teraz na tym ucierpi, to ucierpi tez futsal w Polsce. i niech Szanowny Zwiazek wezmie to pod uwage przy osadzaniu kogokolwiek.
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~grzesiu
28-04-2010, 13:02

@ruchinpwarszawa - jasne że tak, szkoda że nie dali na mecz Ligienzy bo on by do takiego błędu nie dopuścił, a meczu nie powtórzą, najwyżej dostanie się sędzią i tyle...
40minutuję To
  (0)

Dodał:
28-04-2010, 11:41

Ale napewno nie z wygranej Novej
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~Do ww
28-04-2010, 11:25

poznan akurat bardziej zadowolony bylby z remisu..
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~ww
28-04-2010, 11:21

Ok, rozumiem że ten przepis jest jasny (wykładnia znana) i nie budzi wątpliwości. Były podobne sytuacje (przy innych meczach) i wtedy sędzia zachował się inaczej tzn. prawidłowo ... Tak ? Jeżeli faktycznie tak należy rozumieć ten przepis to sędzia popełnił bardzo duży błąd i mecz powinien być powtórzony... chyba ?
40minutuję To
  (0)

Dodał: ruchinpwarszawa
28-04-2010, 10:58

zgadzam sie jedno wielkie jajo, ale co sie dziwic, nie tylko hurtapowi zalezalo, by nova stracila punkty, poznan tez sie cieszy,bo znow ma szanse na zloto.przypomne dwojka sedziowska z wielkopolski:) (nie podejrzewam oczywiscie nikogo o stronniczosc)
40minutuję To
  (0)

Dodał:
28-04-2010, 10:57

Kartka Krawczyka z Kupczykiem została przyznana z przeszkadzanie zawodnikom z Krakowa przy wybiciu autu. Nie zachował odpowiedniej odległości, machał rękami ( Hurtap w tym momęcie wreszcie prowadził). Niesportowe ZACHOWANIE, kartka prawiłowa. Niech szanowna komisja wyda uzasadnienie na jakiej podstawie ją anulowała? Czy przypadkiem wizyta Prezesa LATY w Łęczycy na meczu charytatywnym, ma z tym coś wspólnego? I JEDNO PYTANIE DO KOMISJII: CO Z FAIR PLAY. Naprawdę patrzycie w lustro ze 100 procentowym poczuciem czystego sumienia?
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~FAIR PLAY
28-04-2010, 10:55

Masz opisane łopatologicznie w artykule. Było 6 zawodników, ale Janovski wszedł jako REZERWOWY więc kartkę też dostał jako rezerwowy i jako REZERWOWY poszedł do szatni!!! Oznacza to, że mecz toczy się dalej 5 na 5, a nie 5 na 4 bo kartkę dostał nie zawodnik z pola ale REZERWOWY. A Nova na 3,5 minuty przed końcem grała przez 2 minuty w oslabieniu.
40minutuję To
  (0)

Dodał:
28-04-2010, 10:46

Nie rozumiem czegoś - bramkarz chciał zejsć, po to żeby inny zawodnik (lotny bramkarz - Janovsky) mógł go zastąpić ... Tak ? Janovsky wszedł na boisko, zbyt wcześnie - było 6 zawodników na boisku, dlatego dostał żółtą kartkę, w konsekwencji drugą czyli czerwień. Gra w osłabieniu przez 2 minuty Tak ? Czyli o co chodzi ? Wytłumaczcie mi łopatologicznie plz
40minutuję To
  (0)

Dodał: ruchinpwarszawa
28-04-2010, 10:41

Gratulacje dla zawodnika Hurtapu Widzickiego za podsumowanie w wywiadzie pracy sędziów jako wzorowej! Czyżby słaba znajomość przepisów:)
40minutuję To
  (0)

Dodał:
28-04-2010, 10:41

wiele osob twierdzi, ze zawodnicy novej sa sobie sami winni, ze przegrali, bo wystarczylo wykorzystac polowe sytuacji, ktore sie stworzylo i nie bylo by teraz tematu. Moimi jednak skromnym zdaniem nie zmienia to faktu, ze to co dzialo sie przed i na meczu to jeden wielki skandal. Jak tak ma wygladac promocja futsalu to moje gratulacje. Bulwersujace jest to, ze kazda z druzyn naszej ligii muiala odcierpiec kary inywidualne swoich zawodnikow,hurtap w tak waznym meczu niekoniecznie. Druga sprawa to sedziowie, do tej pory mecze na szczycie sedziowal nasz eksportowy duet, ale nie tym razem,przyslano innych "fachowcow". Od samego poczatku gwizdali dziwne rzeczy. Sytuacja w polu karnym,gdzie Kielpinski probuje na strzelic juz do pustej bramki(widac na comtv), odgwizdany faul dla hurtapu, ale czy to sluszna decyzja? kolejne dziwne zachowanie dwojki sedziowskiej w sytuacji gdzie przy 4 faulach na koncie novej odgwizduja za jednym zamachem 2 faule, co w konsekwencji daje przedluzanego karnego.Jak wiadomo 5 przewinienie musi byc odgwizdane,chyba ze jest to sytuacja bramkowa(ta jednak zdarzyla sie na polowie boiska przy ataku pozycyjnym hurtapu). A sytuacja opisana powyzej,pokazuje w pelni kto nie tylko mial, ale i musial w tym meczu zejsc z parkietu zwyciesko
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~krakus
28-04-2010, 10:36

Największy dramat to to że głównym sędzią był Szymon Lizak który jest MIĘDZYNARODOWYM. Co jak co ale takich rzeczy taki gość NIE MOŻE ROBIĆ!!!!!
40minutuję To
  (0)

Dodał:
28-04-2010, 10:36

DRAMAT!!!! Mecz na takim poziomie, takie błędy to skandal, o czym myśleli sędziowie było ich aż czterech!Hurtap nie powinien zostać mistrzem bo nie zasłużył przez te wszystkie układy , jak widać z sędziami też! Anulowanie kartki Krawczyka, Błędy sędziów które wpłyneły na wynik meczu, jak grać gdy tak OSZUKUJĄ sędziowie, na czyje polecenie?Mam nadzieję że administrator strony będzie śledził tą sprawę i losy sędziów biorących udział w tym spotkaniu.
40minutuję To
  (0)

Dodał:
28-04-2010, 10:31

no ewidentny bład.Trzeba mecz powtórzyć.Jest to wypatrzenie wyniku bo nova w 3,5 minuty była w stanie strzelic gola a moze i dwa bo nie od dzis wszyscy wiedza ze tak jak nova gra w przewadze to w polskiej lidze nikt nie potrafi
40minutuję To
  (0)

Dodał: ~byłem tam
28-04-2010, 10:30

Sonda
Najnowsze filmy

AZS UG Gdańsk - Remedium Pyskowice

Skrót meczu 22. kolejki Ekstraklasy Futsalu 2013/14.

Red Devils Chojnice - Wisła Krakbet Kraków

Skrót meczu 22. kolejki Ekstraklasy Futsalu 2013/14.

Red Dragons Pniewy - Elhurt Elmet Helios Białystok

Skrót meczu 14. kolejki 1. Ligi Futsalu grupy północnej.

Zobacz wszystkie filmy


Polecane
Prezentujemy polecane strony internetowe, ciekawe artykuły itp.
Patronaty medialne
Charytatywny Turniej Gramy Dla Szymona i Michała w Koźminie Wlkp.
Charytatywny turniej dla dzieci
Dodaj patronat za darmo!!
Najnowsze zdjęcia

klub

zawodnik

zawodnik
Czy wiesz,że?
Pierwszym Mistrzem Polski jest drużyna PA Nova Texas Gliwice. Wygrała ona pierwszą edycję Ligi Halowej Piłki Nożnej Pięcioosobowej.
Amatorskie ligi i turnieje
Urodziny w najbliższym czasie
Krzysztof Bugajak
Damian Witasiak
Jakub Mączkowski
Mateusz Kubiak
Jarek Kmieciak
Jakub Mączkowski
Mariusz Borowczyk
Jakub Branecki
MARCIN BOROWCZYK
DAWID KALBARCZYK
MIKOŁAJ KAŹMIERCZAK
Archiwum